Impresii de la Târgul ILoveHandmade de Florii (7-8 aprilie)

Standard

Aşa cum am menţionat în anunţul anterior, am participat la Târgul ILoveHadmade de Florii. Prima impresie a fost de mare diversitate: o paletă largă de culori, forme şi obiecte, de la bijuterii la haine si obiecte specifice Sărbătorilor de Paşte. Am avut expuse multe gentute de primăvară, pictate sau cu aplicatii realizate manual, dar si esarfe pictate cu motive specifice anotimpului (în special cu flori, căci, nu-i aşa, era sărbătoarea Floriilor). Singura problemă a fost scurta ploaie de duminică, însă mă bucur că după-amiază vremea a redevenit frumoasă, iar vizitatorii au putut admira şi cumpăra obiectele expuse în cadrul târgului.

După o scurtă şi, zic eu, o bine-meritată minivacanţă de Paşte, voi reveni în forţă  cu eşarfe pictate şi gentuţe noi. Aşadar, vă urez Sărbători de Paşte binecuvântate!

 

 

 

Lasă un răspuns

